Digi-Retail & Digi Content |
Η δράση "digi-retail" αφορά στην υλοποίηση στοχευμένων επενδύσεων στον τομέα του λιανεμπορίου, από υφιστάμενες επιχειρήσεις που λειτουργούν εντός της Ελληνικής Επικράτειας και δεν εμπίπτουν στις εξαιρέσεις του Κανονισμού De Minimis. Στόχος της δράσης είναι οι επιχειρήσεις που θα ενισχυθούν να μπορούν να αξιοποιήσουν νέα τεχνολογικά εργαλεία για την ανάπτυξή τους, να αντιμετωπίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης καθώς και τις αλλαγές συμπεριφοράς των καταναλωτικών συνηθειών εξαιτίας αυτής. Η παρούσα δράση έχει σκοπό να εξασφαλίσει, στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, στις ενισχυόμενες επιχειρήσεις:
Η δράση "digi-content" απευθύνεται στην βιομηχανία εμπορικού και δημιουργικού περιεχομένου για τη δημιουργία και ηλεκτρονική διανομή ψηφιοποιημένων αγαθών και υπηρεσιών και αφορά στην ενίσχυση επιχειρήσεων που λειτουργούν εντός της Ελληνικής Επικράτειας και δεν εμπίπτουν στις εξαιρέσεις του Κανονισμού De Minimis. Στόχος της δράσης είναι οι επιχειρήσεις που θα ενισχυθούν να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις αρνητικές επιπτώσεις της παρούσας οικονομικής ύφεσης καθώς και τις αλλαγές συμπεριφοράς και αναγκών εξαιτίας αυτής. Η παρούσα δράση έχει σκοπό να εξασφαλίσει, στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, στις ενισχυόμενες επιχειρήσεις:
Εκτός των σημαντικών και άμεσων ωφελειών στον εμπλουτισμό της ελληνικής παρουσίας στο Διαδίκτυο και στην ενίσχυση της ψηφιακής διάστασης της Ελληνικής Οικονομίας, η δράση συμβάλει γόνιμα στην επίτευξη των περισσότερων στόχων του ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση» και ιδιαιτέρως αυτών που συνδέονται με την στρατηγική της Λισσαβόνας και την agenda για την «Ευρώπη 2020». |
Τελευταία Ενημέρωση: 15 Ιουν 2011 |